lilla-bloggaren

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Elvira Larsson - 24 maj 2013 20:20

Kolla vad jag hittade jag tycker det är så söööööt!  

 

Av Elvira Larsson - 24 maj 2013 19:12

Japan!Det jag gillar med Japan är deras kläder jag älskar dom dom är fina och så sööööta.Jag tycker dom är så söta som tex domma

 

Söt mössa och handskar så sööt!

 

Söööta rosa kläder va?

    

Av Elvira Larsson - 24 maj 2013 18:30

Jag älskar Yohio!

Tjabba jag älskar Yohios musik jag gillar hans stil jag skulle villja ha lika dana kläder som han och allt!Jag skulle vilja ha det så ochså jag älskar att sjunga och lissna på hans musik och seremedy hans öredetta band mandet seremedy splitrades    det är synd!Men jag lyssnar på dom endå musiken är ju kvar endå!Jag skulle vilja träffa seremedy.Altså när ett band komer bårt eller splitras det är inte kul ! Det är synd tycker jag dom sviker sina fans.Här är några bilder på yohio och seremedy! R.I.P seremedy.

 

 

  Ses!

Av Elvira Larsson - 24 maj 2013 18:15

Tjabba jag älskar att   PYSSLA.

Jag älskar att pyssla det är så kul tycker jag jag   eller det beror på vad man gör eller jag gillar atta pyssla för man kan göra typ vad som hels  eller fantasi det är det jag gillar med pyssel det är ochså lite pilligt ibland men det är kul!

Av Elvira Larsson - 24 maj 2013 17:04

I moron ska jag ner till staranden och fixa där eller tex setta ut en ny trampolin som vi ska.Detta låter kanske lite konstigt som jag skriver men i morgon ska jag det och det komer bli kul.Vi tar med oss fika och sånt som vi bjuder på och alla hjälper till  som kommer.

Av Elvira Larsson - 24 maj 2013 14:16

Chibis


Här är en bild på en chibi jag älskar chibis dom är så så söööta!

 

Av Elvira Larsson - 24 maj 2013 13:42

                                                  
                       Hej.

                                                  Kul att du klikade på min blogg.

             Detta komer förmodligen inte vara det bästa ni har läst men jag hoppas ni komer följa boggen.

                             Ni får hjärna hjälpa till att ge tips på saker jag kan skriva om.

                           Jag är inte ny på detta men det var ett tagsen jag hadde en blogg här.

  Hoppas ni komer följa mig ses!    

Presentation


Heej söötisar!Jag hoppas ni gillar min blogg jag skriver om lite olika. Hoppas ni gillar bloggen! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards